02.07.2020 08:07
Просмотров: 233

Клієнти небанківських фінансових установ тепер під захистом Національного банку України

Клієнти небанківських фінансових установ тепер під захистом Національного банку України

З 1 липня ми починаємо приймати та опрацьовувати звернення громадян про роботу фінансових, страхових, лізингових, факторингових компаній, ломбардів та кредитних спілок.

Якщо фінансова установа порушила ваші права, насамперед зверніться з письмовою скаргою безпосередньо до керівництва цієї установи. Деякі питання вдається вирішити на цьому рівні.

Але якщо фінустанова не реагує навіть після скарги, варто звертатися до Національного банку України. Найбезпечніші та найзручніші канали звернення до НБУ – електронна пошта nbu@bank.gov.ua та контакт-центр 0 800 505 240.

У зверненні до НБУ потрібно вказати ту ж інформацію, яку раніше вимагала Нацкомфінпослуг. Тобто потрібно вказати свою контактну інформацію та розповісти суть вашого питання чи скарги.

Відповідь на звернення буде упродовж 30 днів. Відповідь на «прості» звернення ми надаємо впродовж 15 днів.

Маємо важливе зауваження: від сьогодні Національний банк опрацьовує звернення та скарги громадян. Та може усувати порушення прав споживачів у межах діючого законодавства. Проте це не означає, що від сьогодні Національний банк займатиме сторону споживача в будь-якій ситуації з фінустановою.

Ми поступово упродовж 2020 року будемо напрацьовувати нові вимоги до захисту прав споживачів небанківськими фінустановами та разом з установами будуватимемо прозорий ринок фінансових послуг.

Источник: facebook.com / Національний банк України

Новости портала «Весь Харьков»


Темы: нбу, Украина

Читайте ещё:

Загрузка...
Август
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
 
Архив новостей

Юридическое обеспечение портала

Адвокат
СМОРОДИНСКИЙ
Виктор Семенович