Клієнти Ощадбанку можуть зв’язуватись з банком за допомогоючат-бота в Messenger
Починаючи з січня 2019 року клієнти Ощадбанку – користувачі Facebook – можуть зв’язуватись з банком за допомогою чат-бота в Messenger. Шукайте його в Messenger m.me/Oschadbot або на сторінці Ощадбанку https://www.facebook.com/oschadbot/.
Раніше банк запустив чат-ботів на своєму сайті та у Telegram за ім’ям @Oschadbot.
За допомогою чат-бота можна:
- перевіряти баланс карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень;
- замовляти виписки з рахунку на електронну скриньку;
- перевіряти стан заборгованості за картковим рахунком;
- блокувати та активувати картки, знімати ліміти;
- уточнювати статуси картки, останньої транзакції та доставки картки, статус грошового переказу;
- підключати SMS-банкінг;
- продовжувати термін дії картки;
- активувати можливість зняття готівки без картки та ін.
Перелік сервісів буде розширюватись. Якщо клієнту потрібно отримати консультацію щодо банківських продуктів і послуг, він може замовити зворотний дзвінок консультанта Контакт-центру Ощадбанку.
«Ми стали більше комунікувати з клієнтами. Лише протягом 2018 року Контакт-центр Ощадбанку зафіксував близько 60 млн. контактів з клієнтами. Активно працюємо над тим, щоб запропонувати клієнтам вибір каналів для зв’язку з банком.
Комусь зручно телефонувати до Контакт-центру, комусь – отримувати інформацію за допомогою популярних месенджерів. Рік тому було запущено чат-бот на сайті банку, в листопаді – в Telegram. У січні 2019 року запрацював чат-бот у Facebook», – зазначив Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку.
Ліцензія НБУ № 148 від 05.10.2011р.
Прес-служба Ощадбанку