29.05.2020 09:06
Просмотров: 315

Купи слона. Всі кажуть «мені не потрібен слон», а ти купи слона - НБУ

Купи слона. Всі кажуть «мені не потрібен слон», а ти купи слона - НБУ

Купи слона. Всі кажуть «мені не потрібен слон», а ти купи слона. Ось так інколи й з фінансовими послугами. Клієнт, який пішов в банк за зарплатною карткою, вийшов ще й кредиткою. Бо банк сказав, що не може видати першу без другої, і таким чином нав’язав клієнту непотрібну послугу.

Пропонувати свої послуги, нехай навіть наполегливо, – це не порушення прав споживачів. Але не потрібно видавати бажане за дійне. Якщо банк стверджує, що не може видати зарплатну чи пенсійну картку без кредитної, – це введення в оману та нав’язування послуг. Українське законодавство забороняє таке робити. Клієнт має повне право відмовитися від нав’язаної кредитної картки.

Важливе «але»! Клієнти часто навіть не розуміють, що банк нав’язує послуги. Тому не захищають свої права.

Ми наводимо показові приклади нав’язування послуг, аби кожен з нас ліпше знав свої права:

● банк видає кредитну картку разом із зарплатною (як ми описували вище);

● банк включає обов’язкову страховку в конкретній страховій в пакет послуг при отриманні кредиту, навіть якщо клієнт бажає застрахуватись в іншій компанії;

● банк продає страховку від нещасних випадків при обміні валюти;

● банк самовільно підключає послугу sms-інформування та стягує за це комісію.

Як вирішити таку ситуацію?

Спочатку потрібно написати скаргу на ім’я керівництва банку. Якщо банк відмовляється йти назустріч і нехтує скаргою, слід звертатися до НБУ. Якщо будуть ознаки порушення прав споживача, ми звернемося безпосередньо до банку, аби виправити ситуацію

Більше

Источник: facebook.com / Національний банк України

Новости портала «Весь Харьков»


Темы: банк, нбу

Читайте ещё:

Загрузка...
Июль
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
 
Архив новостей

Юридическое обеспечение портала

Адвокат
СМОРОДИНСКИЙ
Виктор Семенович