04.06.2020 10:14
Просмотров: 365

Росія ввела мита на українські залізничні колеса, а Україна заборонила в’їзд вагонів з китайськими колесами

Росія ввела мита на українські залізничні колеса, а Україна заборонила в’їзд вагонів з китайськими колесами

Чергова торгова війна розгортається на специфічному ринку залізничних коліс: в Росії хочуть обмежити імпорт продукції української компанії «Інтерпайп» на користь китайських виробників.

У Росії суцільновальцьовані колеса (ЦКК) для залізничних вагонів випускають кілька виробників – Виксунський металургійний завод і Нижньотагільський металургійний комбінат, але їх потужностей недостатньо і на ринку коліс є дефіцит. Закривають цей дефіцит виробники з України («Інтерпайп») і Китаю (Taiyuan Heavy Industry і Maanshan Iron & Steel). Повідомляє Національний Промисловий Портал.

Російські виробники – попросять Євразійську економічну комісію ввести антидемпінгове мито на колеса «Інтерпайпу», їх підтримали в Міністерстві транспорту і РЖД. Мито зросло з 4,75 до 34,22% – що повинно було дати фору китайським виробникам. Складно сказати, про який демпінг йшлося – якщо українські колеса з 2016 по 2019 роки подорожчали в 3,4 раза.

Правда, дефіцит коліс все одно зберігався, і з серпня 2019 по червень 2020 мито тимчасово скасували. Заступник міністра транспорту Володимир Токарєв потім скаржився, що цінова політика України така, що ціни все ще не прийшли в той діапазон, який потрібен Росії. Говорячи простіше, після зняття мит український виробник скористався ситуацією з дефіцитом і підняв ціни на продукцію.

З 2 червня, за даними джерел «Коммерсанта», мито повернулася. У євразійської економічної комісії порахували, що попит на колеса стабілізувався, і тепер потрібно підтримувати вітчизняних виробників.

Тим часом Україна вирішує вести боротьбу за російський ринок іншими способами – з 6 травня влада заборонила в’їзд на територію України вагонів з колесами китайського виробництва, з 8 червня це вже стало офіційною забороною з боку РЖД. У Росії назвали все це порушеннями правил СОТ і поскаржилися на такі дії Китаю.

Однак російські оператори залізничного транспорту спочатку виступали проти повернення мит на українські колеса – в їх профільної асоціації заявили, що в умовах, що склалися введення додаткових мит призведе до подальшого зростання цін на колеса. А це, в свою чергу, не дозволить виконати доручення президента Росії проти зростання вартості утримання рухомого складу.

Источник: uprom.info
Автор: Волошин Павло

Новости портала «Весь Харьков»


Читайте ещё:

Загрузка...
Сентябрь
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
 
Архив новостей

Юридическое обеспечение портала

Адвокат
СМОРОДИНСКИЙ
Виктор Семенович