10.02.2020 09:49
Просмотров: 915

Штучний інтелект визначив кращий час для дзвінків і листів клієнтам

Штучний інтелект визначив кращий час для дзвінків і листів клієнтам

Клієнтам краще дзвонити зранку

Засновник і CEO RingDNA Говард Браун розповів Business Insider, що оптимальний момент, щоб зателефонувати потенційним клієнтам - з 10 до 11:30 ранку. За даними компанії, головна хитрість в тому, щоб потрапити в проміжок між ранковою метушнею і перервою на обід. Саме в цей період співробітники отримували найбільшу кількість відгуків від тих, з ким вони зв'язувалися.

RingDNA також рекомендує не затягувати розмови. Щоб зрозуміти, наскільки ваша пропозиція цікавить клієнта, достатньо кілька хвилин.

Аналіз компанії показав, що успішний продаж займають в середньому 14,3 хвилини. При цьому більше 70% менеджерів з продажу наголосили на важливості вміння слухати і бути уважним до деталей в розмові. У звіті зазначено, що в середньому лідери продажів говорять всього 12 секунд, а більшу частину часу витрачають на те, щоб вислухати потреби клієнта.

А от електронні листи радять відправляти в проміжок між 12:00 і 18:00. Фахівці встановили, що кількість відкритих повідомлень зростає в періоди низького реагування на дзвінки. А найбільший відгук можна отримати в 15:00. При цьому листи повинні бути короткими, достатньо трьох рядків.

Источник: socportal.info/

Новости портала «Весь Харьков»


Темы: работа

Апрель
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
 
Архив новостей

Ми рекомендуємо

  • Рощинская — доставка воды в Харькове на сайте vodar.in.ua.

Юридичне забезпечення порталу

Адвокат
СМОРОДИНСЬКИЙ
Віктор Семенович