В Україні спростили реєстрацію касових апаратів
Згідно з новим наказом Міністерства фінансів відтепер щоб зареєструвати реєстратор розрахункових операцій (касовий апарат) достатньо однієї заяви, яку можна подати в електронній формі без додатків.
Передає Національний Промисловий Портал з посиланням на прес-службу Мінекономрозвитку.
Спрощення реєстраційної процедури забезпечується за рахунок запровадження електронного обміну документами між усіма суб’єктами відносин у сфері застосування РРО (виробник РРО, ЦСО, суб’єкт господарювання, ДФС). Для цьго ДФС розробила нові електронні форми документів та створила сервіси в Електронному кабінеті, що дозволяють виробникам (постачальникам) подавати заяви, а ЦСО – повідомляти про укладені договори, — йдеться в повідомленні.
Щоб зареєструвати касовий апарат необхідно буде виконати наступний алгоритм:
1. Виробник РРО (реєстратор розрахункових операцій) включає ЦСО до реєстру ЦСО (центр сервісного обслуговування);
2. Виробник РРО включає екземпляр РРО до реєстру екземплярів РРО;
3. ЦСО надсилає електронне повідомлення про укладений договір з власником РРО до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО;
4. суб’єкт господарювання – власник РРО подає заяву про реєстрацію РРО;
5. ДФС направляє до ЦСО довідку про резервування фіскального номера (дійсна три дні);
6. ЦСО вводить РРО в експлуатацію та направляє до контролюючого органу, де проводиться реєстрація РРО, акт введення в експлуатацію та довідку про опломбування РРО;
7. ДФС видає реєстраційне посвідчення.
Усі процедури здійснюються в електронній формі. За бажанням суб’єкти господарювання можуть подати заяву про реєстрацію РРО у паперовій формі та отримати реєстраційне посвідчення у паперовій формі.
Источник: uprom.info
Автор: Віталій Царьов, редактор Національного промислового порталу