11.10.2019 06:42
Просмотров: 1988

Водоканал почав реалізувати новий закон “Про житлово-комунальні послуги” (ВІДЕО)

Водоканал почав реалізувати новий закон “Про житлово-комунальні послуги” (ВІДЕО)

У травні уряд затвердив новий закон “Про житлово-комунальні послуги”. На його впровадження виділили рік. Тобто люди повинні обрати собі постачальників комунальних благ.

У Харкові деякі служби вже почали працювати над впровадженням закону. Серед них – Водоканал. Усього договорів 3 види: індивідуальний, колективний та особливий різновид для ОСББ. Діяти він почне з 20 травня наступного року або після того, як угоду укладуть більше половини жителів будинку.

Ольга Остапович, очільниця абонентського відділу КП “Харківводоканал”

Заключение договоров проходит по месту проживания жильцов. При себе потребителям для заключения договоров необходимо иметь паспорт, идентификационный номер и документы на жилое помещение, в том числе и технический паспорт.

Спочатку люди укладають індивідуальний договір, який передбачає обслуговування і ремонт внутрішніх мереж. Підписавши таку угоду, люди платитимуть 35 гривень абонплати, 33 тридцять три за обслуговування, приблизно стільки ж за каналізацію та окремо – за холодну воду. Тобто згодом, якщо станеться аварія, до Жилкомсервісу можна не звертатися.

Сергій Рязанцев, очільник абонентської служби КП “Харківводоканал”

Після заключення договору за всі течі буде відповідати балансоутримувач. Тобто, якщо люди уклали договір з обслуговуванням будинкових мереж, за це буде відповідати комунальне підприємство. Тому ми зацікавлені в тому, щоб такого не було.

Комунальники пояснюють: якщо договори укладуть більше половини мешканців будинку, то форму можна буде змінити на колективну. Але в такому разі ремонтувати труби та стояки в підвалах люди будуть власним коштом. Адже за колективним договором плата за внутрішньобудинкове обслуговування – відсутня.

Галина Ломова, мешканка будинку №44 на проспекті Гагаріна

Ну объяснять там прям ничего не объясняли. А процедура довольно быстрая. Вот нужно счетчики ставить всем и тогда все будет более менее. – То есть, вы останетесь на индивидуальном? – Ну конечно.

Якщо до укладання угоди у споживача є борг, то можна оформити його виплату у розстрочку. Для цього треба звернутися до абонентського відділу КП. Якщо ж споживач прострочує виплату після підписання договору хоча б на добу, то нараховуватиметься пеня – 0,01% від суми боргу за кожен день. Але за заборгованість послуги все одно відключатимуть і проценти за просрочку нараховуватимуться. Комунальники закликають споживачів ознайомлюватися зі зразком договору на сайті, бо більшість людей не розуміють, що саме підписують.

Ірина Прокоп’єва, мешканка будинку №44 на проспекті Гагаріна

– Вам говорили что-то про снижение тарифов? – Нет, не говорили ничего. – А какие условия этого договора? Читали уже? – Нет, я только подписала его.

Вид угоди споживачі мають обрати до першого травня. В іншому випадку автоматично переведуть на індивідуальний договір, але без внутрішньобудинкового обслуговування.

Источник: objectiv.tv

Автор: Вікторія Бондаренко

Новости портала «Весь Харьков»


Читайте ещё:

Март
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
 
Архив новостей

Ми рекомендуємо

  • Рощинская — доставка воды в Харькове на сайте vodar.in.ua.

Юридичне забезпечення порталу

Адвокат
СМОРОДИНСЬКИЙ
Віктор Семенович