01.07.2019 08:48
Просмотров: 1058

Укрзалізниця хоче купити 15 нових електричок за рахунок коштів з Дорожнього фонду

Укрзалізниця хоче купити 15 нових електричок за рахунок коштів з Дорожнього фонду

“Укрзалізниця” закликає народних депутатів внести зміни до Закону України “Про Державний бюджет України” та виділити вже в цьому році перевізнику 7,1 млрд гривень на оновлення приміського рухомого складу.

Передає Національний Промисловий Портал з посиланням на ЦТС.

“Зараз “Укрзалізниця” має гостру потребу в підтримці держави, адже знос приміських поїздів критичний, їх обладнання загоряється просто на ходу. Такі випадки в дорозі стають все більш частими”, – повідомив директор з розвитку бізнесу АТ “Укрзалізниця” Андрій Рязанцев.

За отримані кошти, за його словами, компанія могла б придбати понад 15 нових 10-вагонних електричок.

“Джерелами фінансування, наприклад, частково можуть бути кошти з Дорожнього фонду, оскільки частина коштів в цьому році через пізній початок робіт та тендерних процедур не буде освоєна. У той же час УЗ щорічно платить близько 3,5 млрд гривень акцизу з пального, фактично фінансуючи автодороги”, – зазначив Рязанцев.

За його словами, питання виділення коштів з держбюджету для пасажирського сектора “Укрзалізниці” вже розглядався на засіданнях підкомітетів бюджетного комітету Верховної Ради України, але, на жаль, рішення так і не було прийнято.

“Укрзалізниця” стурбована відсутністю реакції від державних органів влади. У той же час замовниками послуг на перевезення пасажирів фактично є державні та місцеві органи влади, їх фінансовий внесок в оновлення пасажирського залізничного рухомого складу економічно доцільний і обґрунтований законодавчо”, – зазначив топ-менеджер УЗ.

Зараз приміський залізничний парк перебуває на піку зношеності: дизель-поїзди зношені на 97,2%, електропоїзди — на 87,5%. Найстаріший дизель-поїзд побудований в 1967 році, а електропоїзд — в 1960 році. За словами Рязанцева, попри те, що приміський рухомий склад проходить підготовку до рейсів в депо, піддається поточним і позапланових ремонтів, від збоїв в роботі вузлів і загоряння обладнання це не страхує, оскільки стан парку вимагає глобального оновлення, а не “латання дірок”.

Рязанцев говорить, що “Укрзалізниця” стурбована цією загрожуючею безпеці руху ситуацією і наголошує на необхідності заміни критично застарілого парку за рахунок фінансування з боку державного і місцевих бюджетів. Це передбачено чинним Законом України “Про залізничний транспорт” та не виконується вже 28 років.

В УЗ зазначають, що внутрішніх ресурсів компанії недостатньо для поновлення приміського парку в тих обсягах, які накопичувалися роками.

Источник: uprom.info

Автор: Владислав Христофоров, редактор Національного промислового порталу

Новости портала «Весь Харьков»


Читайте ещё:

15.07.2022 08:44    939
Апрель
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
 
Архив новостей

Ми рекомендуємо

  • Рощинская — доставка воды в Харькове на сайте vodar.in.ua.

Юридичне забезпечення порталу

Адвокат
СМОРОДИНСЬКИЙ
Віктор Семенович