“Антонов” назвав літак “Антей” більш економічно ефективним ніж “Руслан”
Після тривалої перерви в роботі та технічного обслуговування літак Ан-22 “Антей”, експлуатований “Авіалініями Антонова”, виконав два комерційні рейси за маршрутом Мадрид-Багдад-Мадрид. При цьому в ДП “Антонов” відзначили, що літак, побудований в 1974 році, в економічному плані більш ефективний при перевезенні подібних вантажів, ніж більш пізні Ан-124 “Руслан”.
Передає Національний Промисловий Портал з посиланням на ЦТС.
“Кілька десятиліть тому поява “Антея” відкрила еру широкофюзеляжних транспортних літаків. Він до сих пір залишається найбільшим у світі турбогвинтовим вантажним літаком. Як і раніше, Ан-22 має попит на ринку повітряних перевезень”, – зазначив заступник директора авіакомпанії Віталій Шость.
“Зокрема, під час перевезення однакових вантажів, “Антей” більш економічно ефективний в порівнянні з “Русланом”, – повідомили в компанії.
Що стосується виконаних рейсів між Іспанією та Іраком, то український Ан-22 доставив вертольоти та устаткування на замовлення DSV Spain – логістичної компанії Міністерства оборони Іспанії.
Відзначається, що висота вантажної кабіни “Антея” – 4,4 м дозволила транспортувати вертольоти без попереднього демонтажу несучого гвинта, що істотно скоротило час на підготовку до перевезення, а також для подальшого введення вертольотів в роботу.
Ан-22 “Антей” – турбогвинтовий, широкофюзеляжний, транспортний літак, який встановив 41 світовий рекорд. Всього було випущено 68 Ан-22. Літаки “Антей” виготовлялися в 1966-1976 роках. На балансі “Авіаліній Антонова” знаходиться один Ан-22, ще сім експлуатуються в РФ.
Источник: uprom.info
Автор: Владислав Христофоров, редактор Національного промислового порталу