26.11.2019 09:54
Просмотров: 1212

Харчові продукти, послуги та ритейл — склали рейтинг найдорожчих брендів України

Харчові продукти, послуги та ритейл — склали рейтинг найдорожчих брендів України

Журнал НВ та компанія MPP Consulting склали рейтинг найдорожчих брендів країни. Зазначається що за рік що минув перша сотня українських торгових марок зросла в ціні 4,7%. Сумарна вартість ста найдорожчих національних торгових марок перевищує $6,2 млрд.

Передає Національний Промисловий Портал.

Трійку лідерів рейтингу очолюють Моршинська ($550 млн), Нова пошта ($310 млн) та Rozetka ($302 млн). Також у сотні найдорожчих цього року з’явилися 15 новачків. Так, IT-бренд Grammarly зайняв відразу 12-місце з вартістю $150 млн.

Топ-10 найдорожчих брендів України наразі складають:

«Моршинська» – 550 млн доларів;

«Нова пошта» – 310 млн доларів;

Rozetka – 302 млн доларів;

«Приватбанк» – 299 млн доларів;

Roshen – 276 млн доларів;

Sandora – 252 млн доларів;

«Хортиця» – 215 млн доларів;

«Наша Ряба» – 189 млн доларів;

АТБ – 168 млн доларів;

«Хлібний Дар» – 159 млн доларів.

Оцінка вартості кожного бренду здійснювалася на аналізі фінансових результатах компаній, а також з урахуванням факторів, які можуть впливати на вартість бренду, — географічне покриття продажів, технологічна складова, продукція, що випускається, а також інвестиційна привабливість галузі.

Источник: uprom.info

Автор: Віталій Царьов, редактор Національного промислового порталу

Новости портала «Весь Харьков»


Читайте ещё:

15.07.2022 08:44    917
Март
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
 
Архив новостей

Ми рекомендуємо

  • Рощинская — доставка воды в Харькове на сайте vodar.in.ua.

Юридичне забезпечення порталу

Адвокат
СМОРОДИНСЬКИЙ
Віктор Семенович