24.06.2022 05:30
Просмотров: 205

Звіт Майкрософтю. Частина 3. Пропаганда

(чудовий термін від Майкрософт — “операції впливу”)

- 4 аудиторії рос. пропаганди

1) громадяни росії — щоб тримати підтримку війни на потрібному рівні

2) громадяни України — щоб підірвати віру в готовність та можливості відбити напад

3) громадяни США та Європи — щоб зменшити єдність та припинити критику воєнних злочинів

4) громадяни інших країн — щоб вони підтримували росію.

- Пропагандою керують МЗС, головне розвідувальне управління, служба зовнішньої розвідки, фсб, міноборони.

- Фейк про біолабораторії почали поширювати ще 29 жовтня 2021. Його поширювали на 300+ спонсорованих росією сайтах.

- Майкрософт вимірює частку рос. пропаганди до загального новинного трафіку. З початку вторгнення цей індекс в Україні зріс на 216%. В США на 82%.

- В США сайти з рос. пропагандою мають 60-80 млн переглядів на місяць — це співставно з Wall Street Journal.

Звіт Майкрософтю. Частина 3. Пропаганда

Звіт Майкрософтю. Частина 3. Пропаганда

Звіт Майкрософтю. Частина 3. Пропаганда

Источник: https://t.me/uawarinfographics/776

Новости портала «Весь Харьков»


Читайте ещё:

Июнь
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
 
Архив новостей

Юридическое обеспечение портала

Адвокат
СМОРОДИНСКИЙ
Виктор Семенович