19.04.2019 08:38

НА Київщині відкрито нову астрономічну обсерваторію, яка працюватиме в інтересах нацбезпеки, оборони та економіки держави

На Київщині відкрито нову астрономічну обсерваторію Національного центру управління та випробувань космічних засобів, повідомляє прес-служба Міноборони.

Об’єкт працюватиме в інтересах національної безпеки, оборони та економіки держави.

Призначенням відкритої астрономічної обсерваторії є спостереження за штучними супутниками Землі. Інший запущений в експлуатацію об’єкт — це система Збруч, яка здійснює контроль за космічними об’єктами, які перебувають на орбіті. Зокрема, і за космічним сміттям, яке становить потенційну загрозу. На сьогодні ми вже маємо каталог з приблизно 12 тис. космічних об’єктів, за якими спостерігаємо та здійснюємо контроль, — розповів начальник центру управління та випробувань космічних засобів Володимир Присяжний.

У Національному центрі управління та випробувань космічних засобів повідомили, що в Україні подібних астрономічних обсерваторій є декілька.

Усі вони мають різні завдання.

Вони мають можливість отримувати інформацію про конкретне призначення кожного космічного об’єкта.

Оперативно проводити оцінку його можливостей з точки зору потенційних загроз.

Крім того, здатні формувати цілевказівки для ударних систем високоточної зброї.

Источник: myrotvorets.news