08.08.2019 08:14
Просмотров: 731

Денис Гутенко: Ми продовжуємо конструктивний діалог з бізнесом

Денис Гутенко: Ми продовжуємо конструктивний діалог з бізнесом

У Державній фіскальній службі України провели зустріч з представниками Європейської Бізнес Асоціації під головуванням в.о. Голови ДФС Дениса Гутенка. Такі робочі наради вже стали традиційними, оскільки дозволяють оперативно вирішувати питання, які виникають у бізнес-спільноти під час їх діяльності.

«Комунікації з бізнес-асоціаціями є важливим кроком для налагодження партнерських відносин між фіскальною службою та платниками податків. Це дозволяє оперативно вирішувати всі моменти та проблемні питання, які у них виникають. У діалозі ми маємо змогу віднайти те рішення, яке буде прийнятним і для бізнесу, і для держави», – наголосив в.о. Голови ДФС Денис Гутенко.

За словами керівника ДФС, фіскальна служба відкрита для бізнес-асоціацій і діалог із ними продовжуватиметься.

Під час сьогоднішньої зустрічі представники ЄБА мали змогу озвучити ті питання, які останнім часом частіше за все лунають від бізнесу.

Одним із питань, яке розглядалося під час зустрічі, стало застосування критичних індикаторів рівнів митної вартості, що використовуються в автоматизованій системі управління ризиками з метою контролю за задекларованою суб’єктами господарювання митною вартістю товарів. Так, за словами фахівців ДФС, на сьогодні при спрацюванні системи управління ризиків контроль за правильністю визначення митної вартості товарів здійснюється відповідно до законодавства та загальноприйнятної міжнародної практики. Водночас, впевнені в ДФС, наповнення критеріїв ризиків необхідно переглядати, аби уникнути зайвого спрацювання системи, над чим в службі і працюють.

Актуальним для бізнесу є також питання щодо реєстрації акцизних накладних і залишків пального у новій системі СЕАРП. Станом на 5 серпня 2019 року системою електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового вже зареєстровано 36,7 тис. розподільчих акцизних накладних та 36 тис. других примірників до них, понад 1 тис. заявок на поповнення лімітів, 126 тис. акцизних накладних та 64 тис. других примірників до них, 458 розрахунків коригування до акцизних накладних та їх других примірників – 861.

Для зручності платників та уникнення ними помилок при складанні акцизних накладних на вебпорталі ДФС постійно оприлюднюються роз’яснення та вся необхідна інформація.

Під час зустрічі також обговорили питання щодо відшкодування податку на додану вартість. На сьогодні платники, які мають право на бюджетне відшкодування, отримують його у разі узгодження контролюючим органам заявленої суми бюджетного відшкодування за результатами камеральної перевірки, а у випадках, визначених Податковим кодексом, - за результатами документальної перевірки. При цьому ДФС дотримується визначених кодексом термінів.

Порушувалися під час зустрічі і питання, які потребують вирішення за участі інших органів державної влади. Так, зокрема, визнання податкового кредиту з ПДВ по тимчасовим митним деклараціям, митне оформлення товарів з Російської Федерації, які ввезені до 1 липня 2019 року, коли почала діяти заборона щодо ввезення та оформлення таких товарів, застосування 7% ставки ПДВ при ввезенні лікарських засобів медичного обладнання на клінічні випробування тощо потребують розгляду й іншими відомствами. Під час зустрічі було досягнуто домовленостей, що фахівцями фіскальної служби та представниками ЄБА робота за цими напрямами буде продовжена.

Источник: sfs.gov.ua

Новости портала «Весь Харьков»


Темы: дфс

Читайте ещё:

Апрель
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
 
Архив новостей

Ми рекомендуємо

  • Рощинская — доставка воды в Харькове на сайте vodar.in.ua.

Юридичне забезпечення порталу

Адвокат
СМОРОДИНСЬКИЙ
Віктор Семенович