Харків’янин перетворив радянську Волгу на сучасний електрокар (ВІДЕО)
Харківські майстри замінили у радянській Волзі електричну схему, салон, встановили діодне освітлення, а столичні спеціалісти попрацювали над двигун, що перетворило раритетну автівку на справжній сучасний електрокар.
Олег Рубанов, власник раритетного електрокара
Зарядка происходит от розетки, я домой приезжаю в гараж, включаю машину и все – она заряжается.
Здавалося б нічого дивного, але чоловік каже ось про цю Волгу ГАЗ-21 1967 року. На електрокар у гаражі Олега Рубанова автівка перетворилася за рік. Харківські майстри замінили тут електричну схему, салон, встановили діодне освітлення. З двигуном працювали вже у столиці.
Олег Рубанов, власник раритетного електрокара
Здесь стоит обычный асинхронный промышленный двигатель. Единственное, что изменена обмотка. Здесь обмотка – так называемая “Славянка”. Это было изобретено в России и здесь применяют электромобилестроители… Самодельшики применяют
Раритетний електрокар швидко розганяється до 80 кілометрів на годину. А одного заряду вистачає на 50 кілометрів, проте до весни Олег планує збільшити цей показник удвічі.
Олег Рубанов, власник раритетного електрокара
Вот в этих контейнерах находятся аккумуляторы, но это не все, еще 27 аккумуляторов находятся в багажнике сзади, но они закрыты обшивкой. Вот здесь на штатном месте, где был двигатель, там сейчас установлен электромотор внизу, а сверху контроллер. Такое расположение позволяет одновременно охлаждать и контроллер и двигатель одним вентилятором.
Усі світлові прилади тут діодні, а замість стандартної пічки стоїть електронагрівач. Роботою двигуна керує комп’ютер і за допомоги wi-fi виводить показники на екран ґаджета. Додаток для смартфона розробив син Олега Євген. Хлопець каже, що на це в нього пішов рік.
Євген Рубанов, розробник додатка
Этот компьютер считывает информацию со всех датчиков автомобиля. Там есть антенна – это wi-fi, она передает информацию смартфону.
Тож під час руху Олег може бачити на екрані свого телефону температуру двигуна, акумулятора, контролера та рівень заряду батареї. Якщо чогось з переліченого замало, додаток сигналізує про це блакитним кольором, якщо достатньо – жовтим, у разі надлишку – червоним.
Температура двигателя жёлтым засветилась – 57 градусов. Что это значит? – Это значит, вышли в нормальный режим работы.
Наразі Олег продовжує працювати над вдосконаленням своєї “ластівки”. Каже: у першу чергу хоче зробити її трохи тихішою.
Источник: objectiv.tv
Автор: Світлана Єченіна