Концертные залы
Концерт циклу 'Величні'
Концерт циклу «Величні». Чайковський та Вівальді За що хвалили та сварили Чайковського, про українське коріння його Італійського каприччіо у черговому концерті циклу «Величні» від МАСО «Слобожанський». Своє «Італійське каприччіо» Чайковський створив після поїздки до Італії. Його вразили римський карнавал та настрій, який панував на площах древнього міста. Левову частину музичних тем композитор підслухав прямо на вулицях. Розпочав роботу над твором ще під час подорожі, а от завершував вже у найзатишнішому для композитора (з його ж слів) місці – в місті Камянка Черкаської області. Перші дві прем’єри цього твору критика зустріла нищівними відгуками. «До художніх творів цю річ віднести не можливо, але для садових концертів – це дорогий подарунок», - зазначив один з критиків. Проте публіка була в захваті від каприччіо. І сьогодні це один з найбільш часто виконуваних творів Чайковського. А от наступний твір навпаки був одним з найулюбленіших творів і у критиків і у публіки. Це увертюра-фантазія «Ромео і Джульєтта». Тема шекспірівської трагедії не відпускала Чайковського майже все життя. Він тричі переписував увертюру. У 1884 році «Ромео і Джульєтта» визнали кращим оркестровим твором. Навряд чи можна найти відповідні слова про наступний твір і наступного композитора. Найвідоміша, найпізнаваніша, така що випередила свій час, музика. Цикл «Пори року» А. Вівальді. Солює скрипалька Марія Барановська.