Відпочинок у терміналі, або як не стати жертвою туроператора
В Україні відпочивальники часто стають заручниками з вини туроператора, який намагається "заманити" якомога більше людей
Під час організації відпочинку задіяні кілька сторін – це авіаперевізники, туроператори і турагенти, замовники (туристи). Кожна з них має відповідально ставитися до свого вибору, аби зрештою не проводити дні у приміщенні летовища на валізах.
"Всі в одному човні. І в ситуації, що склалася, винні всі – і туристи, і турагенти, і оператори, і авіакомпанії. Але на першому місці вина великих туроператорів, які не розрахували свої сили; які поставили неймовірну кількість чартерів – більше, ніж самих охочих відпочити. Наприклад, поставили багато чартерів з різних міст України, дуже вигідний час; розповідають, що люди полетять з надійними авіаперевізниками, але ці туристичні компанії не уклали контракти з авіаперевізниками. Зробили гарну рекламу, і агенти починають це бронювати. Потім туроператор збирає гроші, і коли приходить час вилітати, вони починають "різати" програми, оптимізувати їх. Десь не набирається в них рейс. І люди стають заручниками так само, як є заручниками турагенти. За якість туру відповідає туроператор. Тобто, за все відповідає туроператор", - пояснив "5 каналу" директор турфірми "Феєрія" Ігор Захаренко.
Він наголошує: туристам натомість варто пам’ятати, що дешеве рідко буває якісним.
"Туристи хочуть поїхати якнайдешевше і часто бігають від однієї агенції до іншої, від одного туроператора до іншого в пошуках того, хто дасть більшу знижку. Але треба розуміти, що дешеве хорошим не буває. Так, бувають акційні тури, розпродажі, але постійно дешевим не може бути (відпочинок). І ви можете потрапити в таку ситуацію, яка була в Тунісі, в Албанії, на Майорці. Тобто, будьте готові до цього. Ви платите дешево, але будьте готові до того, що ви можете просидіти в аеропорту день-два чи три. І будьте готові до того, що в якусь мить якась авіакомпанія або туроператор просто збанкрутує – тоді ваші гроші ніхто не поверне", – наголошує Захаренко.
Більше подробиць та порад – у відео:
Як повідомляв 5.UA, близько 800 українських туристів кілька днів поспіль не могли вилетіти з Тунісу в Україну. Колапс виник через те, що туроператор Oasis Travel заборгував авіаперевізнику Bravo Airways більше як 1 млн доларів. Щодо туроператора Міністерство інфраструктури вимагатиме від ГПУ порушити кримінальну справу.
Источник: 5.ua