Як діяти, якщо інформацію чи послуги надають не державною мовою: інструкція
Українці продовжують стикатися з порушеннями закону про державну мову у сфері обслуговування, транспорті, комунікації з роботодавцями та освітянами.
В Офісі мовного омбудсмена нагадали алгоритм дій у випадку, коли інформацію та послуги надають російською.
https://www.facebook.com/govuamova/posts/pfbid0HZGxz5Kph9yeua29igerqZ6uQ98bNQHAshUZF6HY9Qb3ekNXWGk3YMkmt5g5CqT3l
▶️ Інструкція на випадок порушення мовного закону:
Спробуйте владнати ситуацію самостійно. Попросіть порушника дотримуватися Закону України про державну мову.
У разі відмови, зверніться до керівництва порушника/закладу або на "гарячу лінію" установи та повідомте про ігнорування вимог законодавства.
Якщо отримаєте відмову і на цьому рівні, варто зафіксувати відмову та зберегти докази порушення:
● відео або аудіо запис розмови;
● місце порушення;
● дані порушника чи об'єкта господарювання: ПІБ, час порушення, контакти.
Подати скаргу до Уповноваженого заповнивши відповідну форму на сайті Уповноваженого https://mova-ombudsman.gov.ua/ або надіслати листа на електронну адресу lyst@mova-ombudsman.gov.ua.
У скарзі обов’язково має бути зазначено:
● ПІБ заявника та місце проживання;
● суть скарги;
● дані порушника;
● докази порушення;
● дата.
В офісі омбудсмена нагадали, що скаргу можна подати протягом 6 місяців з дня виявлення порушення.
Джерело: life.pravda.com.ua