18.09.2019 06:42
Просмотров: 939

Мільйони користувачів: facebook заблокував сотні українських сторінок через дезінформацію

Найбільше від цього постраждали новинні сайти Znaj.ua та PolitekA

Facebook видалив або заблокував кілька сотень українських акаунтів, сторінок і груп, які вели скоординовані кампанії з дезінформації. Серед таких і сторінки інформаційних сайтів "Знай.ua", Politeka і Hyser. Про це пише "BBC Україна" та Liga.Tech.

Загалом йдеться про 168 облікових записів, 149 сторінок і 79 груп. В сукупності у них було близько 4,2 млн підписників. Найвідоміші з видалених сторінок – "Знай.ua" і "Politeka" – за даними компанії SocialBakers мали понад 2,8 млн і 2,2 млн фоловерів відповідно.

Глава політики кібербезпеки соцмережі Натаніель Глейхер у своєму зверненні заявив, що ідентифікувати широку кампанію з дезінформації вдалося на основі поведінкового аналізу користувачів мережі, а не змісту контенту.

Команда Facebook для прикладу навела кілька публікацій, які оприлюднювали зазначені сторінки.

Мільйони користувачів: facebook заблокував сотні українських сторінок через дезінформацію

Мільйони користувачів: facebook заблокував сотні українських сторінок через дезінформацію

Мільйони користувачів: facebook заблокував сотні українських сторінок через дезінформацію

Мільйони користувачів: facebook заблокував сотні українських сторінок через дезінформацію

Також у соцмережі наголосили, блокування відбулося "не через контент, який вони опублікували, а через поведінку цих сторінок, груп і акаунтів". Головна претензія – це "скоординована недостовірна поведінка".

"Люди, які стояли за цією активністю, використовували фейкові акаунти для управління групами або кількома сторінками – деякі з яких із часом змінювали свої імена", – каже Глейхер.

Представники соціальної мережі вказують, що курувала усім цим медіа-контентом, за їхніми даними, українське PR-агентство Pragmatico. За підрахунками Глейхера, бюджет, витрачений на рекламу в Facebook та Instagram, становили $1,6 млн. Як зауважує Liga.Tech, це величезна сума для українських реалій.

"Наприклад один з найдорожчих дописів на виборах був розміщений в фан-групі "Я за Тимошенко - Фан Клуб". Він називався "Якщо ти за перемогу України - тисни лайк". Він приніс мільйон показів і міг обійтися, за оцінками Facebook, в $10-50 тис. Інші пости політиків, як правило, коштували в десятки разів менше", – пише видання.

На думку Глейхера, компанія не працювала на якогось конкретного політика чи підприємця. За словами менеджера, PR-агенція співпрацювала з різними клієнтами для заробітку грошей. І розкручувала такі теми як спорт, знаменитості, шоу-біз, політика та економіка.

Источник: 5.ua

Новости портала «Весь Харьков»


Читайте ещё:

Апрель
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
 
Архив новостей

Ми рекомендуємо

  • Рощинская — доставка воды в Харькове на сайте vodar.in.ua.

Юридичне забезпечення порталу

Адвокат
СМОРОДИНСЬКИЙ
Віктор Семенович