20.10.2020 08:58
Просмотров: 487

“Червоний” Харків: хто несе відповідальність за порушення маскового режиму у транспорті

“Червоний” Харків: хто несе відповідальність за порушення маскового режиму у транспорті

У зв’язку із потраплянням Харкова до “червоної” зони карантину відсьогодні у громадському транспорті мали посилити контроль за носінням масок.

Вікторія Яковенко, кореспондентка

З 19 жовтня Харків у “червоній” зоні карантину. Громадський транспорт у місті не зупинили. Проте у трамваях, тролейбусах, маршрутках та метро мали посилити масковий режим. Чи дотримуються його містяни – ходімо дізнаємося.

Олексій, водій маршрутки

Слідкуємо. Вони коли заходять, вони прикладуть, а потім вони заходять і я не знаю, що вони там роблять. То есть, у меня нет никакого контроля над ними. Это не отработано, вы ж сами понимаете, как я могу следить?

Любов Іванівна, харків’янка

Положено, носим. А что делать? Как по-другому? – Чи чули від водіїв прохання надягати маски? – И написано, и просят. Все как надо. Ну не все одевают, конечно. Это да.

Окрім обов’язкового носіння масок є ще одне обмеження – пасажирів має бути не більше 50% кількості місць для сидіння. Через це порушення копи зупинили тролейбус третього маршруту.

Роксана Ковтуненко, інспекторка патрульної поліції

Около 35 вийшли з транспортного засобу і така ж кількість у тролейбусі. Взагалі, складається протокол, направляється в суд. Далі суд вирішує долю водія. Десь дотримуються, десь не дотримуються. Ти попереджаєш людей, говориш: “Вдягніть, будь ласка, маску. Ви знаходитеся в публічному місці”. Хтось слухається, вдягає, хтось цього не розуміє.

Водій тролейбуса Дмитро обурюється. Мовляв, до нього пасажири не прислухаються, а іноді навіть і погрожують.

Дмитро, водій тролейбуса

Я обязан открыть все двери. Я обязан безопасно перевозить. Считать я не обязан. Говорить я не обязан. Как мне пассажирам объяснить? Он с работы едет домой к семье, а я ему говорю: “Ты восемнадцатый, ты не имеешь права садиться”. Что он мне скажет?

Поки копи спілкувалися з водієм та складали на нього протокол, до зупинки на вулиці Університетській не могли під’їхати інші “рогаті”.

Олег, харків’янин

Я вот второй раз выезжаю в город и опять на этот цирк попадаю. Два часа теряю. Деньги теряю на ровном месте.

У метро більшість людей носять маски. Проте є й ті, які при вході до вагона засоби індивідуального захисту знімають. Юрист Роман Чумак пояснює: контролювати кількість пасажирів та носіння ними масок мають саме водії громадського транспорту. Якщо ж на зауваження керманича люди не реагують, він може викликати поліцію.

Роман Чумак, керуючий партнер юридичної компанії “Арес”

Завдання поліції – не контролювати дотримання санітарного режиму, а виявляти порушників, і складати щодо них відповідні протоколи. Якщо такий водій буде визнаний судом винний, він буде зобов’язаний сплатити штраф. Розмір штрафу починається з 17 тисяч гривень. Але судова практика йде по такому шляху: або ж звільняють від відповідальності, або, власне, повертається матеріал на допрацювання поліції.

Оштрафувати можуть і пасажира без маски. Також до 34 тисяч гривень, додає Чумак. Але, за його словами, копи пасажирам санкції як правило не виписують. Штрафи за неносіння маски збиралися суттєво знизити – до 255 гривень. Влітку зміни погодив Кабмін, але Рада наразі їх не погодила.

Источник: objectiv.tv

Автор: Вікторія Яковенко

Новости портала «Весь Харьков»


Загрузка...
Ноябрь
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
 
Архив новостей

Юридическое обеспечение портала

Адвокат
СМОРОДИНСКИЙ
Виктор Семенович