Найбільша мережа супермаркетів США Walmart теж відмовилася від розміщення реклами на X (Twitter), але цього разу не через антисемітизм
(https://www.reuters.com/business/retail-consumer/walmart-says-it-is-not-advertising-social-platform-x-2023-12-01/?taid=656a288567e55600014f4914)
Ритейлеру не сподобалося те, що днями Ілон Маск заявив, що його "шантажують грошима" компанії, які вже відмовилися від реклами, тому "хай вони йдуть до біса".
Паралельно FT пише (https://www.ft.com/content/cdf789a2-8872-41fe-94e7-ff30ebe631b7), що Маск хоче залучити малий і середній бізнес, щоб рекламувати його у соцмережі. Для цього він навіть подвоїв інвестиції для полегшення рекламних витрат дрібних компаній.
Джерело: https://t.me/gruntmedia/40010