«Колективний геббельс» здає позиції у виробництві маячні та зомбуванні росіян
Дайджест Центру стратегічних комунікацій
путінські та кремлівські промови, які «несуться з кожної праски» (а потім з них же й обговорюються майже у цілодобовому режимі), вже набридають і самим росіянам. Машина державної пропаганди, запущена у росії на небувалу з радянських часів потужність, стрімко втрачає аудиторію.
Насправді, це констатує вже й прокремлівська соціологія. Із 2018 по 2023 рік частка населення рф, яка в принципі не дивиться телебачення, практично потроїлася – з 13% до 31%, повідомив генеральний директор всеросійського центру вивчення громадської думки федоров.
З цього приводу варто нагадати, що на фінансування держЗМІ у 2023-му році федеральний бюджет виділив рекордні 122,1 млрд рублів що на 8,1 млрд рублів, більше, ніж у 2021-му. Але загодований бюджетними кормами пропагандистський телевізійний кінь вже не тягне свого воза.
Джерело: https://t.me/spravdi/33829